Chat with us, powered by LiveChat

Általános szerződési feltételek

1. Általános

Az Általános Szerződési Feltételeket a fogyasztóvédelemre vonatkozó szabályokkal összhangban állítják össze, a Szlovén Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásainak, valamint az online és az elektronikus üzleti nemzetközi kódexeknek alapján.

A www.futunatura.hu online áruházat a Be Healthy doo cég üzemelteti, Ulica Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, adószáma: SI71012966 (ÁFA-t terhelünk), regisztrációs száma: 7053029000 (a továbbiakban: az eladó) kínálja termékeit, és az ügyfelek megvásárolják őket. A vállalatot 2016. április 12-én vették a Kranj bírósági nyilvántartásba. SRG-szám: 2016-15840.

 

2. Információk elérhetősége

Az eladó vállalja, hogy mindig a felhasználó rendelkezésére áll:

- az eladó azonosító adatai (különösen a vállalat neve és székhelye, valamint a cégnyilvántartási szám, ahol a vállalat be van jegyezve);

- elérhetőségek, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára, hogy gyorsan és hatékonyan kommunikáljon az eladóval (e-mail cím, telefon stb.);

- információk a termékek alapvető jellemzőiről, vagy az online áruház szolgáltatásairól, beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciákat;

- információ a termék elérhetőségéről vagy az online áruház szolgáltatásairól;

- a termékek szállításának módja és feltételei, vagy a szolgáltatások teljesítése, különös tekintettel a kézbesítés helyére és idejére;

- információk a fizetési módról;

- az online áruházból származó ajánlat érvényességének adatai;

- információ arról a periódusról, amely alatt továbbra is lehetséges a szerződéstől való elállás, és az elállás feltételeiről;

- információ a termékek visszaküldésének lehetőségéről és arról, hogy egy ilyen visszatérítés mennyibe kerül a felhasználó számára;

- információk a felhasználó panasztételi eljárásairól és az eladó kapcsolattartójáról szóló információk a felhasználókkal való kapcsolattartáshoz.

 

3. Termékkínálat, szállítási határidő és átvétel

Az online üzlet jellege miatt az online áruházban a termékkínálat gyakran és gyorsan változik és frissül.

A raktáron lévő termékek szállítási ideje 3 munkanap a Magyarországon található kézbesítési címeknél, kivéve, ha a Magyar Posta vagy a GLS később egyedi kézbesítési címre szállítja át (lásd a 11. tételt). Más termékek esetében a termék mellett az online áruházban megadott szállítási határidő a magyar szállítási címekre vonatkozik. Az online áruházból minden termék elérhető ésszerű időn belül.

Megrendelés benyújtásakor a felhasználó megadhatja a termékek átvételének alábbi módszereinek egyikét:

- személyesen a vállalat székhelyén, ebben az esetben postaköltséget nem fizetnek;

- postai átvétel után, ebben az esetben a postai költségeket is meg kell fizetni

 

4. A fizetés módja

A megrendelt termékekért többféle módon fizethet (válasszon a megrendelés adatainak megadásakor):

* Készpénzfizetés utánvétel esetén

* Fizetés Banki utalás

* Fizetés Hitelkártyával

* Fizetés Pay-pal rendszerrel

A termékeket az áruk átvételekor, azaz az utánvételkor fizetik ki. A vevő az árut a megrendelés napján érvényes árakon fizeti.

Abban az esetben, ha szeretne valakit ajándékkal meglepni vagy árajánlat alapján fizetni, a megrendelés során választhatja a Banki utalás fizetést, és a megjegyzés alatt írhat egy másik címet ill. kívánságot.

A banki utalással történő fizetés esetén 290 Ft megtakarítása lesz, amely az átutalás költségét jelenti az utánvételi kézbesítés esetén. Abban az esetben, ha megrendelését utánvétel formájában adja le, további 290 Ft-ot számolunk fel Önnek, amely a futárszolgálat által felszámított átutalás költsége.

 

5. Árak

Az online ár az online áruház összes regisztrált felhasználójára érvényes. Az online árat a választott fizetési módtól függően felszámíthatják (lásd a 4. pontot).

Az online áruházban szereplő árak forintban vannak megadva, és tartalmazzák az ÁFA-t, kivéve, ha kifejezetten másként jelezzük. Az online áruházban szereplő összes ár a termék ára, és nem tartalmazza a szállítási költségeket (lásd a 3. és 10. pontot.) Az árak csak az online áruházon keresztül történő termékek elektronikus megrendelésére vonatkoznak.

Minden ár a megrendelés időpontjában érvényes, és nem rendelkezik előre meghatározott érvényességgel, tehát csak addig érvényesek, amíg minden alkalommal meg nem változnak. Annak ellenére, hogy az Üzemeltető rendkívüli erőfeszítéseket tesz a legfrissebb és legpontosabb adatok rendelkezésre bocsátására, előfordulhat, hogy az árinformáció helytelen.

KEDVEZMÉNYEK - Az árengedmények nem számítanak össze, kivéve, ha az akció során így határozunk.

 

6. Beszerzési folyamat

Termékválasztás

Az online áruházunkban történő vásárláshoz regisztráció nem szükséges. A termékek mellett a weboldalon a "Kosárba helyezés" gomb található. Kattintson a gombra a termék kosárba tételéhez.

 

Termék eltávolítása

Ha az ügyfél egy adott terméket ki akar venni a kosárból, akkor rá kell kattintania a "Kosár ürítése" gombra, amely a weboldal jobb felső sarkában található.

 

Megrendelés

Az ügyfél a "Megrendelés" fölötti jobb gombra kattintással és a weboldalon található űrlapon megadva minden szükséges információt (név, vezetéknév, cím, telefonszám, e-mail cím) befejezi megrendelését. Az ügyfél a "Teljes megrendelés" gombra kattintva teljesíti a megrendelést. Ha az üzenet továbbítása sikeres volt, az ügyfél visszaigazoló levelet kap.

 

7. Adásvételi szerződés

Az eladó írásbeli számlát állít ki a terméket az online áruházból megvásárló felhasználó számára, feltüntetve a költségeket és magyarázatot a vásárlásból való kilépés jogáról, ha szükséges és lehetséges. A megrendelés formájában történő beszerzési szerződést elektronikus formában tárolják a Kezelő szerverén, és a felhasználó (vevő) számára bármikor elérhető a felhasználói profiljában. Az adásvételi szerződést magyar nyelven kötik.

Az Eladó és a felhasználó (vevő) közötti adásvételi szerződés abban az időpontban jön létre, amikor az eladó megerősíti a megrendelést. Ettől a pillanattól kezdve az összes ár és a vásárlás egyéb feltételei rögzítve vannak, és mind az Eladóra, mind a felhasználóra (vevőre) vonatkoznak.

 

8. Visszavonási jog a termékek vásárlásához, a termékek visszaküldéséhez, panaszokhoz, rejtett hibákhoz

A szerződéstől való elállás esetén a vállalat az értesítés kézhezvételétől számítva azonnal vagy legkésőbb 14 napon belül (az értesítés fizikai formában is megtörténhet - levélben vagy üzenetet küldhet az [email protected] e-mail címre) a szerződéstől való elálláskor visszatéríti a kapott kifizetéseket.

A vállalat a beérkezett befizetéseket a fogyasztóval azonos fizetési eszközökkel téríti vissza, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten egy másik fizetési eszköz használatát kérte, és a fogyasztó ennek eredményeként nem terheli költségeket.

A fogyasztó nem igényelheti a felmerült többletköltségek megtérítését, ha kifejezetten egy másik szállítmánytípust választott, amely nem a vállalat által kínált legolcsóbb szabványos szállítmány.

Az adásvételi szerződésekben a vállalat visszatarthatja a kapott kifizetések visszatérítését, amíg a visszaküldött árut elfogadják, vagy amíg a fogyasztó nem bizonyítja, hogy az árut visszatérítették, kivéve, ha a vállalat felajánlja annak lehetőségét, hogy maga visszaküldje a visszaküldött árut.

Ha a fogyasztó már megkapta az árut, és eláll a szerződéstől, azonnal vagy legkésőbb az értesítést követő 14 napon belül vissza kell adnia azokat, vagy át kell adnia a vállalatnak vagy a vállalat által az áruk kézbesítésére felhatalmazott személynek. A fogyasztót úgy tekintik, hogy visszaküldi az árut időben, ha a 14 napos visszaküldési időszak lejárta előtt elküldi azokat.

A fogyasztó csak az áru visszaküldésével kapcsolatos visszaküldési költségeit viseli.

A fogyasztó felel az áruk értékcsökkenéséért, ha az értékcsökkenés olyan magatartás eredménye, amely nem feltétlenül szükséges az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához. A fogyasztó nem felel az áruk értékének csökkenéséért, ha a vállalat nem tájékoztatja őt a szerződésből való elállási jogáról.

Ha a termék a leírásban szerepel, hogy a termék jellegének körülményei miatt a termék nem adható vissza, a fogyasztónak nincs lehetősége a visszaküldésre.

Ha nem vitatják az áruk hibáját vagy a nyújtott szolgáltatás szabálytalanságát, a vállalatnak a lehető leghamarabb, de legkésőbb nyolc napon belül meg kell felelnie a fogyasztó kérésének. A vállalkozásnak legkésőbb nyolc napon belül annak kézhezvételétől írásban kell válaszolnia a fogyasztó kérésére, ha az áruk hibája vagy a nyújtott szolgáltatás szabálytalansága vitatott.

A visszatérítési űrlap megtalálható ezen a linken: Visszavonási űrlap >>

 

Az eladó köteles az árut a szerződéssel összhangban kiszállítani a fogyasztónak, és felelős a teljesítésében bekövetkezett lényeges hibákért.

A Vevőnek tájékoztatnia kell az Eladót, és a hiba részletes leírását, valamint a panaszt tartalmazó űrlapot meg kell küldenie az [email protected] e-mail címre. A vevőnek lehetővé kell tennie az eladó számára, hogy anyagát vagy rejtett hibáját vizsgálja meg.

 

A hiba valódi:

1. ha a dolog nem rendelkezik a szokásos használatához vagy a marketinghez szükséges tulajdonságokkal;

2. ha a dolog nem rendelkezik a különleges felhasználáshoz szükséges tulajdonságokkal, amelyekhez a vevő megvásárolja, de amelyek az eladónak ismertek voltak, vagy tudnia kellett volna róla;

3. ha a dolognak nincsenek olyan tulajdonságai amelyekről kifejezetten vagy hallgatólagosan megállapodtak vagy előírtak;

4. ha az eladó olyan terméket szállított, amely nem felel meg a mintának vagy a modellnek, kivéve, ha a mintát vagy a modellt csak értesítés céljából mutatták be.

 

Az áruk szokásos használatra való alkalmasságát az azonos típusú szokásos áruk fényében kell értékelni, és figyelembe véve az eladó vagy a gyártó által az áruk tulajdonságairól szóló összes nyilatkozatot, különösen reklám, termékmegjelenítés vagy magukra az árukra vonatkozó jelölések révén.

 

A fogyasztó az anyagi hibából fakadó jogait gyakorolhatja, ha a hiány felfedezésétől számított két hónapon belül értesíti az eladót a hibáról.

A fogyasztónak részletesebben meg kell írnia a hibát a hibaüzenetben, és lehetővé kell tennie az eladó számára, hogy ellenőrizze a terméket.

Az eladó nem vállal felelősséget az áruk olyan hibáért, amelyek az áru kézbesítése óta eltelt két év elteltével jelentkeznek.

Ha az eladó és a fogyasztó közötti szerződés tárgya használt cikk, akkor az eladó nem vállal felelősséget az áruk olyan hibáért, amelyek az áru kézbesítése óta eltelt egy év elteltével jelentkeznek.

A lényeges hibákkal kapcsolatos felelősségre a kötelezettségeket szabályozó törvény rendelkezéseit kell alkalmazni, hacsak ez a törvény másként nem rendelkezik.

 

9. Szállítás

A termékeket a GLS vagy a Magyar Posta (MPL) útján szállítják. Ezen árlista szerint a kiszállítás csak Magyarországon található címeken lehetséges. A termékeket a megrendeléstől számított 2-5 munkanapon belül kézbesítjük, ha a termék raktáron van.

A csomagszállítási költség a Magyar Postával 990 Ft, a GLS-sel pedig 1490 Ft.

11.990 Ft vásárlás esetén ingyenes a kiszállítás.

A szállítás a Magyar Posta Zrt. (továbbiakban MPL) útján történik.

 

SZÁLLÍTÁSI IDŐ: a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül (elvileg a következő munkanapon). Ellenkező esetben értesítjük.

 

10. Adatvédelmi irányelvek

A vásárlással a vevő vállalja, hogy időről időre értesíti őt e-mailben a cég híreiről. Amellyel bármikor leiratkozhat az e-mailben kapott linken keresztül. A társaság a visszavonásig tárolja a fogyasztói adatokat is. A vevőnek a szolgáltató hozzáférést biztosít a szerződéshez. Abban az esetben, ha ingyenes e-könyvet rendel weboldalunkról, fenntartjuk a jogot, hogy az e-mail címét megőrizzük az e-hírekkel kapcsolatos tájékoztatás céljából.

 

11. Felhasználói vélemények és termékértékelések

A felhasználók vagy a látogatók által adott vélemények, megjegyzések és termékértékelések az online áruház működésének részét képezik, és a felhasználói közösség számára készültek.

Az eladó és az üzemeltető nem felelős a felhasználók vagy a látogatók által adott vélemények, megjegyzések és termékértékelések tartalmáért. Az adminisztrátor a közzétételt megelőzően felülvizsgálja és elutasítja azokat a véleményeket, megjegyzéseket és értékeléseket, amelyek nyilvánvalóan valótlanok, félrevezetőek, sértőek, obszcénák, vagy az adminisztrátor véleménye szerint nem szolgál hasznos információval az online áruház többi felhasználójának vagy látogatójának. Az eladó és az Üzemeltető nem vállal felelősséget a véleményekben, megjegyzésekben és értékelésekben szereplő információkért és mentesíti őket az információkból eredő felelősség alól.

Vélemény, megjegyzés vagy értékelés elküldésével a felhasználó vagy a látogató kifejezetten elfogadja a használati feltételeket, és a Kezelő engedélyezi a szöveg egy részének vagy egészének közzétételét az összes elektronikus és egyéb médiában. Az Ügyvezetőnek jogában áll határozatlan ideig és bármilyen, a Kezelő üzleti érdekeit szolgáló célra felhasználni a vélemény, kommentár vagy értékelés tartalmát, ideértve a reklámokban való közzétételt vagy más marketingkommunikációt. A vélemény, megjegyzés vagy értékelés szerzője egyidejűleg kijelenti és garantálja, hogy az írásbeli vélemények, megjegyzések vagy értékelések anyagi és erkölcsi szerzői jogainak tulajdonosa, és ezeket a jogokat ingyenesen, nem kizárólagosan és határozatlan időre ruházza át az igazgatóra.

 

12. Felelősség

Az eladó minden erőfeszítést megtesz annak biztosítása érdekében, hogy az online áruházban közzétett információk naprakészek és helyesek legyenek, de a termékjellemzők, a szállítási határidő vagy az ár olyan gyorsan változhat, hogy az Üzemeltető az online áruházban közzétett információkat nem tudja időben helyesbíteni. Ebben az esetben a kezelő vagy az eladó értesíti a felhasználót (vevőt) a változásokról, és lehetővé teszi számukra, hogy visszavonja a megrendelést vagy megváltoztassa a megrendelést (lásd az 5. pontot).

Attól a pillanattól kezdve, hogy a megrendelt termékeket a postai posta elküldte, az eladó nem felel ha a szállítmány fizikailag károsodik, megsemmisül vagy elveszik, sem a tartalom hiányáért a szállítmányban, sem abban az esetben, ha a szállítmány nyitási jeleket mutat. Ezekben az esetekben a felhasználónak (vásárlónak) panaszt kell kezdeményeznie a Magyar Postánál vagy más futárszolgálatnál. A szállítmány károsodása esetén ezt úgy teheti meg, hogy a küldeményt a legközelebbi postahivatalhoz vagy futárszolgálati kapcsolattartó ponthoz viszi, ugyanolyan állapotban, mint ahogyan azt kapta anélkül, hogy bármit hozzáadna vagy eltávolítana, és kitölt egy panaszjelentést. Az eladó a Magyar Postával vagy a futárszolgálattal közösen biztosítja, hogy a panasz a lehető legrövidebb időn belül megoldódik.

 

13. Panaszok, viták és a törvény alkalmazása

Az eladó betartja a fogyasztóvédelem területén alkalmazandó előírásokat. Az eladónak van hatékony panaszkezelő rendszere és van egy kijelölt személy, akivel a felhasználó (vevő) telefonon vagy e-mailben kapcsolatba léphet gond esetén. Probléma esetén a felhasználó (vevő) kapcsolatba léphet a tel. sz .: 06 70 670 4574. A felhasználó (vevő) panaszt nyújthat be az [email protected] e-mail címre. A fellebbezési eljárás bizalmas.

Az eladó öt munkanapon belül megerősíti, hogy megkapta a panaszt, és tájékoztatja a felhasználót (vevőt), mennyi ideig fogja feldolgozni, és folyamatosan tájékoztatja őt az eljárás előrehaladásáról. Az eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a vitákat békés módon oldja meg. Ha nem sikerül a vita békés rendezését elérni, Ljubljanában az anyagi joghatósággal rendelkező bíróság kizárólagos területi illetékességgel rendelkezik az Eladó és a felhasználó (vevő) közötti viták rendezésére. Az eladó és a felhasználó (vevő), mint az elektronikus üzleti résztvevők kölcsönösen elismerik az elektronikus üzenetek érvényességét a bíróságon.

Ezeket az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Üzemeltető, az eladó és a felhasználó (vásárló) közötti minden vitát a szlovén anyagi és eljárásjogi szabályok szabályozzák, a nemzetközi magánjog szabályainak alkalmazása nélkül, amelyek bármely más jog alkalmazására utalnak.

A Kötelezettségi Kódex, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, a személyes adatok védelméről szóló törvény és a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseit értelemszerűen alkalmazni kell minden kapcsolatra, valamint azokra a jogokra és kötelezettségekre, amelyeket a jelen Általános Szerződési Feltételek nem szabályoznak.

 

14. Felelősségi nyilatkozat

A weboldalon található termékinformáció és egyéb tanácsok nem helyettesítik a megfelelő orvosi ellátást egészségügyi problémák esetén, és orvosi szempontból nem ismertek a betegségek megelőzése érdekében. Az ezen a weboldalon keresztül megjelenő termékeket és állításokat a kormányzati intézmények nem értékelték, és nem célja a betegségek diagnosztizálása, kezelése vagy megelőzése. Az információ csak tájékoztató jellegű, és nem helyettesíti orvosa vagy más egészségügyi szakember tanácsát. Ha bármilyen gyógyszert vagy más étrend-kiegészítőt szed, és ha bármilyen egészségügyi problémára gyanakszik, akkor termékeink használata előtt keresse fel orvosát vagy gyógyszerészét. Használat előtt beszéljen orvosával vagy gyógyszerészével a felhasználásról, a kockázatokról és a mellékhatásokról. A terhes és a szoptató anyáknak javasoljuk, hogy ne használják a termékeinket, valamint a gyermekeknek és az egészségügyi problémákkal küzdő embereknek is ezt ajánljuk. Használat előtt feltétlenül beszéljen orvosával vagy gyógyszerészével.

Az egyes szuper ételek és étrend-kiegészítők indikációi csak tájékoztató jellegűek, és az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság (EFSA) nem erősítette meg azokat.

Az összes online tartalmat, mind a weboldalon, mind az online reklámozáshoz használják, a Kezelő készítette, és az eladó nem felelős érte.

 

15. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása

Az online áruházak működését, az adatvédelmet és az Üzemeltető online áruházának működését szabályozó területeket érintő változások esetén, valamint a saját üzleti politikájának megváltozása esetén az Eladó megváltoztathatja és / vagy kiegészítheti ezeket az Általános Szerződési Feltételeket a tájékozott felhasználókat megfelelő módon, ideértve különösen a www.futunatura.hu weboldalon történő értesítést. Az Általános Szerződési Feltételek bármilyen módosítása és / vagy módosítása a változások és / vagy a módosítások közzétételétől számított nyolc napos határidőn belül lép hatályba és alkalmazandó. Ha az Általános Szerződési Feltételek módosítása és / vagy módosítása a szabályokkal való harmonizáció érdekében szükséges, kivételként ezek a változások és / vagy módosítások rövidebb időn belül léphetnek hatályba és alkalmazhatók.

Az a felhasználó, aki nem ért egyet a jelen Általános Szerződési Feltételek változásaival és / vagy módosításaival, az Általános Szerződési Feltételek módosítására és / vagy módosítására vonatkozó értesítés közzétételétől számított nyolc napon belül törölnie kell regisztrációját, különben ez a határidő letelte után figyelembevételre kerül, hogy a felhasználó elfogadja az Általános Szerződési Feltételek változásait és / vagy módosításait. A regisztráció törlését a felhasználó írásbeli nyilatkozattal e-mailben küldi el: [email protected] értesíti a törlésről.

 

16. Jóváírás

HASZNÁLATI FELTÉTELEK: A jóváírás igénybevételéhez feltétel, hogy a következő vásárlás esetén regisztrált-e. A jóváírás csak a következő vásárláskor és csak egyszer váltható ki. Nem cserélhetjük ki jóváírását készpénzre vagy bármilyen más pénzre. A jóváírás csak a következő vásárlás során használható fel jóváírásként.

A jóváírás végső összege a pénztárnál számolódik ki, ami a termék eredeti árának a 3%-át teszi ki, az ÁFA nélkül. A terméknél látható jóváírás számolása a termék teljes ára alapján történik.

 

17. Kuponok és kuponkódok

Az eladó rendszeresen közzétesz egy kuponkódot, amelyet a vevő felhasználhat megrendelés megtételére. A kuponnal további kedvezményt ad az ügyfélnek a teljes vásárláshoz vagy az egyes termékekhez. 1 rendelésnél csak 1 kupont válthat be. A kedvezmények nem összeadhatók, csak ha az akció során a szolgáltató másképp nem rendelkezik.

 

Kellemes és kedvező vásárlást kívánunk Önnek online áruházunkban!