GYIK

Egy helyen összegyűjtöttük Önnek a válaszokat az ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseire. A válaszokat az alábbiakban találhatja meg.

 

MEGRENDELÉS

MEGRENDELÉS: Hogyan adhatok le megrendelést?

A leggyakoribb módszer az online vásárlás. Ebben az esetben tegye a kívánt termékeket a kosárba. A kosár tartalmát a weboldal jobb felső sarkában található »Kosár« gombra kattintva tekintheti meg. Miután az összes kiválasztott termék bekerült a kosárba, a »A pénztárhoz« gombra kattintva folytathatja a vásárlást. Itt írja be a szállításhoz szükséges adatokat, és válassza ki a fizetés és a szállítás módját. Miután megtette a szükséges lépéseket, kattintson a »Rendelés leadása« gombra. Ha a megrendelés leadása sikeres, a weboldalon megjelenik a »Rendelését köszönjük!« felirat.

A megrendelés telefonon is leadhatható, éspedig a 06 1 808 9238 telefonszámon. Tanácsadóink rögzítik megrendelését és tájékoztatják Önt a termékkel kapcsolatos tudnivalókról. Az árak és a kedvezmények ugyanazok, mint az online vásárlásnál. Tájékoztassa a tanácsadót, ha kuponkóddal rendelkezik.

A megrendelést emellett SMS-ben, e-mailben (info@futunatura.hu) vagy FB üzenetben is leadhatja. Ügyeljen arra, hogy üzenetében megadja a termék pontos nevét, a szállításhoz szükséges adatokat valamint a szállítás és a fizetés módját. Tanácsadóink rögzítik megrendelését és visszaigazolják az elolvasott üzenetet. Az árak és a kedvezmények ezek esetén is ugyanazok, mint az online vásárlásnál. Ha kuponkóddal rendelkezik, üzenetében írja meg a kódot.

 

KOSÁR: Hogyan változtathatom meg a kosárban lévő termékek mennyiségét és hogyan törölhetem a termékeket a kosárból?

Az online vásárlásnál a kosár tartalmát a weboldal jobb felső sarkában található »Kosár« gombra kattintva tekintheti meg. A kosárban található termékek mennyiségét a kívánt szám beírásával illetve a + vagy – gombra kattintva módosíthatja. A kosárban lévő termék a jobb oldalon található X gomb (Eltávolítás) segítségével törölhető.

 

PROBLÉMÁK AZ ONLINE RENDELÉS LEADÁSÁNÁL: Mit tehetek, ha a »Rendelés leadása« gombra kattintva nem tudom leadni a megrendelést?

Először ellenőrizze, hogy a pénztárnál megadta-e a megrendeléshez szükséges összes információt. Ha bármelyik mező piros színű, ellenőrizze és megfelelően töltse ki. Figyeljen oda rá, hogy a megrendelés leadása előtt bejelöli a négyzetet, amivel elfogadja az általános szerződési feltételeket.

Ha a megrendelés leadása után az oldal hosszú ideig töltődik, a megrendelés leadása valószínűleg nem volt sikeres. Ez leggyakrabban bankkártyás fizetés esetén fordul elő. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy szakítsa meg a folyamatot, a megrendelést pedig próbálja meg később illetve egy másik eszköz használatával újra leadni, vagy cserélje le a fizetési módot.

Ha nem tudja megoldani a problémát, vegye fel a kapcsolatot tanácsadónkkal a 06 1 808 9238 telefonszámon vagy írjon e-mailt az info@futunatura.hu címre.

 

TOVÁBBI KÉZBESÍTÉSI CÍM MEGADÁSA: Lehetséges a megrendelés során egy másik kézbesítési címet megadni?

A megrendelés során megadott számlázási cím eltérhet a szállítási címtől. Adatai megadása után jelölje be a »Küldés egy másik címre« négyzetet. Alul megjelenik az »Átvevő adatai« részleg, ahova beírhatja a kívánt kézbesítési címet.

 

A MEGRENDELÉS TÖRLÉSE: Hogyan mondhatom le a megrendelésemet?

Ha törölni szeretné a megrendelést, azt a "Szeretné törölni a megrendelést?" linkre kattintva teheti meg, amelyet a rendelés leadásakor kapott visszaigazoló e-mailben talál.

A megrendelést a 06 1 808 9238 telefonszámon vagy az info@futunatura.hu e-mail címen is lemondhatja. Kérjük, hogy az elállást mielőbb jelezze felénk, mert csak így tudjuk időben megelőzni a további felesleges szállítási költségeket.

 

A MÁR POSTÁZOTT MEGRENDELÉS LEMONDÁSA: Hogyan mondhatom le a megrendelésemet, ha már postázásra került?

A megrendelés törléséről a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így kerülhetjük el a felesleges szállítási költségeket.  Ha a csomagot már feladtuk és úton van Önhöz, a megrendelést minden bizonnyal már nem törölhetjük. A csomagot a futárszolgálat ki fogja szállítani az Ön által megadott kézbesítési címre. Ha a csomagot mégsem szeretné átvenni, utasítsa vissza a kézbesítést a futárnál, a postaszolgálat pedig visszajuttatja részünkre.

 

A MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA: Hogyan módosíthatom utólag a már leadott megrendelést?

Megrendelését többféleképpen módosíthatja:

1. Ha a megrendelést még nem postáztuk, és még nem fizette ki, akkor törölje és adjon egy egy újat.

2. A megrendelés leadása után egy visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben megtalálja a "Szeretné módosítani a megrendelést?" linket, és arra kattintva feltünteti a kívánt módosítást.

3. A kívánt módosítást a 06 1 808 9238-as telefonszámon, a narocila@futunatura.si vagy az info@futunatura.hu e-mail címen is jelezheti.

Ha a csomagot már postáztuk (11:00 óra után), akkor a módosítás már nem lehetséges, és általában nem tudjuk törölni a rendelést.

 

A SZÁLLÍTÁSI ADATOK MÓDOSÍTÁSA: Hogyan módosíthatom a megrendelésnél megadott szállítási címet?

A szállítási adatokat az narocila@futunatura.si e-mail címről kapott megerősítő levélre válaszolva módosíthatja. A szállítással kapcsolatos adatokat telefonon vagy e-mailben is módosíthatja, éspedig a 06 1 808 9238 számon vagy az info@futunatura.hu e-mail címen. A megrendelés módosításáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha a csomagot már feladtuk és úton van Önhöz, a megrendelést valószínüleg már nem módosíthatjuk.

 

A FIZETÉSI MÓD MÓDOSÍTÁSA: Hogyan módosíthatom a megrendelés leadásánál kiválasztott fizetési módot?

A fizetési módot úgy módosíthatja a legegyszerűbben, hogy törli a meglévő megrendelést (ha a termékeket még nem fizette ki és a csomagot még nem postáztuk) és egy új rendelést ad le. A fizetési mód egyébként telefonon vagy e-mailben is módosítható, éspedig a 06 1 808 9238 számon, illetve az info@futunatura.hu vagy a narocila@futunatura.si címen. A fizetési mód módosításáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha utánvétes fizetést választott és a csomagot már feladtuk, a megrendelést valószínüleg már nem módosíthatjuk.

 

A SZÁLLÍTÁSI MÓD MÓDOSÍTÁSA: Hogyan módosíthatom a megrendelés leadásánál kiválasztott szállítási módot?

A fizetési módot úgy módosíthatja a legegyszerűbben, hogy törli a meglévő megrendelést (ha a termékeket még nem fizette ki és a csomagot még nem postáztuk) és egy új rendelést ad le. A szállítási mód egyébként telefonon vagy e-mailben is módosítható, éspedig a 06 1 808 9238 számon illetve az info@futunatura.hu vagy a narocila@futunatura.si címen. A fizetési mód módosításáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha a csomagot már feladtuk és már úton van Önhöz, a megrendelést valószínüleg már nem módosíthatjuk.

 

A KIFIZETETT MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA: Hogyan változtathatom meg a termékeket, ha a megrendelésemet már kifizettem?

A megrendelése tartalmát ez esetben telefonon a 06 1 808 9238 számon illetve az info@futunatura.hu vagy a narocila@futunatura.si címen módosíthatja. A megrendelés összegének és az adott változtatásnak megfelelően munkatársunkkal megállapodhat a pótdíj, jóváírás illetve vételár különbségének visszatérítéséről. A kifizetett megrendelés módosításáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha a csomagot már feladtuk és már úton van Önhöz, a megrendelést valószínüleg már nem módosíthatjuk.

 

MEGERŐSÍTŐ LEVÉL: Megadott e-mail címemre nem kaptam megerősítő levelet. Mit tehetek?

A megrendeléshez kapcsolódó megerősítő levél illetve igazolást rendszerünk automatikusan küldi, éspedig közvetlenül a megrendelés sikeres leadása után az Ön által megadott e-mail címre. Az üzenet több esetben egy másik beérkező levél kategóriába keveredik, például a »Kéretlen levelek« (spam) vagy »Promóciók« közé. Kérjük, alaposan nézze át fiókját és a keresőbe írja be pl. a “Megrendelés száma” szókapcsolatot.

Ha a megerősítő levelet így sem találja, lehetséges, hogy elírta az e-mail címét.

Ha nem kapott megerősítő levelet, javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a 06 1 808 9238 számon illetve az info@futunatura.hu vagy a narocila@futunatura.si e-mail címen.

 

JOGI SZEMÉLYEK: Megrendelhetem a terméket cégre?

A megrendelést jogi személyként, illete céges számlával úgy adhatja le, hogy a megjegyzés mezőbe beírja a cég adatait és az adószámot. A megadott adatokat fel fogjuk tüntetni a számlán, és amennyiben adóalany, a szlovén általános forgalmi adó értékét nem köteles kifizetni, amiről értesíteni is fogjuk e-mailben.

 

KUPONOK ÉS KEDVEZMÉNYEK

A KUPONKÓD KIHASZNÁLÁSA: Hogyan használhatom ki a kuponkódot?

A kuponkódot a megrendelés leadása 1. szakaszában, még a pénztárba lépés előtt (a bevásárlókosárban) érvényesítheti. Írja be a kódot a bal oldalon lévő mezőbe, amely a »Van esetleg kuponkódja?« felirat alatt található, majd kattintson a »Megerősít« gombra. A termék leírása mellett található színes mezőben lévő kód a jobb oldalon található négyzet megjelölésével aktiválható.

Telefonos rendelés és e-mailben vagy üzenetben történő rendelés esetén a kuponkódot szóban vagy írásban közölje munkatársunkkal, aki érvényesíti majd.

 

KUPONKÓD TELEFONOS RENDELÉS SORÁN: Telefonos rendelés során is érvényesíthető a kuponkód?

A telefonos megrendelés esetén az árak és a kedvezmények ugyanazok, mint az online vásárlásnál. Ha kuponkóddal rendelkezik, közölje munkatársunkkal, ő pedig aktiválni fogja a kódot.

 

A KUPONKÓD ÉRVÉNYESSÉGE: Érvényesíthető a kuponkód a kedvezményes termékekre és a mennyiségi kedvezmény mellett?

A kuponkód a kedvezményes termékekre is érvényes és mennyiségi kedvezmény esetén is alkalmazható. Egyszerre csak egy kuponkódot használhat. A kód érvényességével és felhasználási feltételeivel kapcsolatos tudnivalók a kuponkód mellett vannak feltüntetve (szórólapon, e-mailben, Facebookon, Webáruházunkban).

 

TÖBB KUPONKÓD: Felhasználhatok egyszerre kettő vagy több kuponkódot?

Egyszerre csak egy kuponkódot használhat ki, függetlenül attól, hogy a kuponnal milyen fajta kedvezmény igényelhető. Különböző kuponkódok, például árengedményt, ajándékot vagy ingyenes szállítást biztosító kódok nem párosíthatók. Egynél több kód megadása nem lehetséges.

 

INAKTÍV KÓD: Mit tehetek, ha a kuponkód megerősítésénél kiírja, hogy a beírt kód nem aktív?

Ha megrendeléskor a rendszer azt jelzi, hogy a kód már nem aktív, ellenőrizze a kód felhasználási feltételeit. A kód érvényességével és felhasználási feltételeivel kapcsolatos tudnivalók a kuponkód mellett vannak feltüntetve (szórólapon, e-mailben, Facebookon, Webáruházunkban).

Ellenőrizze, hogy a kód összes feltételének körülménye ki van-e töltve:

- Vajon a kód az összes termékre érvényes, vagy csak egy bizonyos kategóriára?

- Vajon a kód egy bizonyos vásárlási összeghez között?

- Vajon a kód az adott pillanatban még érvényes vagy netán az akció ideje már lejárt?

Ha a kód a fent említett összes feltételnek megfelel, de ennek ellenére sem működik, ellenőrizze:

- Vajon helyesen írta-e be a kódot a kuponkód beírására szánt mezőbe és rákattintott-e a »Megerősít« gombra?  (A kód sosem tartalmaz szóközt).

A kosárban lévő termékek módosítása esetén a kód néha eltűnik, és a rendelés leadása előtt újra be kell írni. A megrendelés leadása előtt ezért mindig ellenőrizze, hogy a kód megjelenik a számlán.

Ha a kódot ennek ellenére sem tudja beírni és érvényesíteni, lépjen velünk kapcsolatba a 06 1 808 9238 telefonszámon illetve az info@futunatura.hu e-mail címen. Tanácsadóink szívesen segítenek.

 

KEDVEZMÉNY MEGSZERZÉSE: Hol kaphatok kuponkódot?

Az aktuális akciók és kedvezmények weboldalunkon láthatók, éspedig a kezdőlap felső részén.

Ha feliratkozott hírlevelünkre, minden kedvezményről és egyéb ajánlatról e-mailben is értesítjük. Az e-hírekre a kezdőlapon iratkozhat fel, éspedig úgy, hogy beírja e-mail címét az »Adja meg e-mail címét« mezőbe.

A kuponkódokról továbbá Facebook oldalunkon is értesülhet, ahol közzé tesszük az aktuális akciókat és kedvezményeket.

 

KEDVEZMÉNYES ÁRAK: Csak a regisztrált felhasználók vásárolhatnak kedvezményes áron?

A kedvezményes árak minden vásárlásra vonatkoznak, függetlenül attól, hogy regisztrált felhasználó-e vagy sem. Ugyanez vonatkozik a mennyiségi kedvezményre és a kuponkódok használatára is.

 

MENNYISÉGI KEDVEZMÉNY: Igényelhető mennyiségi kedvezmény több csomagolás vásárlása esetén?

Nagyobb mennyiség vásárlásakor egyes termékek esetében mennyiségi kedvezmény is elérhető. A mennyiségi kedvezmény értéke az adott termék leírásában látható, ahol több termékből álló készletet is választhat. Ha több csomagolást választ, a mennyiség kedvezmény kiszámítása automatikusan történik meg. A készletek ára pedig már magába foglalja a kedvezményt.

 

JÓVÁÍRÁS: Hogyan kaphatok jóváírást és hogyan használhatom ki a megkapott jóváírást?

A jóváírást csak regisztrált vásárlók használhatják ki. Az efféle kedvezmény felhasználására kulcsfontosságú, hogy a megrendelés leadása előtt belép fiókjába. A fiókba a regisztráció során megadott e-mail címmel és jelszóval léphet be.

A regisztrált felhasználók minden termék vásárlásánál jóváírást kapnak, amelyet a következő vásárlás során használhatnak fel. A jóváírás minden terméknél látható, és az adott termék darabja ára alapján kerül kiszámításra. A jóváírás végső összege a pénztárnál számolódik ki, és a termékek ÁFA nélküli ára 3%-át teszi ki.

A jóváírás a belépés után automatikusan számolódik ki és a kosárban, illetve a pénztárnál látható.

 

SZÓRÓLAP KUPONKÓDDAL: A csomagban mellékelt szórólapon 1.790 Ft értékű kuponkódot kaptam. Hogyan használhatom ki a kódot?

A szórólapon található 1.790 Ft értékű kuponkód 14.000 Ft érték feletti vásárlás esetén használható. A szórólapon feltüntetett dátum a kuponkód érvényességét jelzi. Ha a kód lejár, nem érvényesíthető. Egyszerre csak egy kuponkódot használhat.

 

KUPONKÓD HOZZÁADÁSA: Leadtam a megrendelést, de elfelejtettem hozzáadni a kuponkódot. Mit tehetek?

Válaszoljon az általunk küldött megerősítő levélre, amelyet a narocila@futunatura.si e-mail címről kapott. A kuponkód hozzáadásáról értesíthet telefonon is a 06 1 808 9238 számon vagy e-mailben az info@futunatura.hu címen.

A kuponkód hozzáadásáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha a csomagot már feladtuk és úton van Önhöz, a megrendelést már nem módosíthatjuk.

 

AJÁNDÉK 20.000 Ft FELETTI VÁSÁRLÁSNÁL: Hogyan választhatom ki a 20.000 Ft feletti vásárlással igényelt ajándékot?

Ha a vásárlás összege meghaladja a 20.000 Ft-ot, megrendeléséhez automatikusan ajándékot mellékelünk. Az ajándék pénztáron látható, és három lehetőség között választhat.

 

INGYENES SZÁLLÍTÁS 14.900 Ft FELETT: A 14.900 Ft feletti ingyenes szállítás a kuponkód hozzáadása előtt vagy a kuponkód hozzáadása után értetődő?

Ha a vásárlás összege meghaladja a 14.900 Ft-ot, automatikusan levonjuk a szállítási költséget. A 14.900 Ft-os összeg a kuponkód hozzáadása előtti összegre értetődő. Ha a kuponkód felhasználása után a fizetendő összeg nem haladja meg a 14.900 Ft-ot, a szállítás díja ettől függetlenül is ingyenes.

 

VISSZAKÜLDÉS ÉS REKLAMÁCIÓ

REKLAMÁCIÓ: Milyen esetekben reklamálható a termék?

A termék abban az esetben reklamálható, ha sérült, törött vagy használhatatlan, illetve ha jellemzői nem felelnek meg vagy eltérnek a weboldalon olvasható termékleírásban szereplő jellemzőktől.

 

A REKLAMÁCIÓ FOLYAMATA: Hogyan reklamálható a termék?

A termék alkalmatlanságáról, illetve egyéb panaszról kapcsolatban telefonon a 06 1 808 9238 számon vagy az info@futunatura.hu e-mail címen értesítsen bennünket. A reklamációs folyamatot egy fénykép elküldésével kezdeményezhet, amelyröl látható legyen a hiba, illetve rendellenesség. Munkatársunk tájékoztatja a termék esetleges visszaküldéséről hibaellenőrzés céljából, ezért kérjük, hogy a reklamációs folyamat befejezése előtt ne dobja el a terméket. 

Hibás termék esetén jogosult a termék ingyenes cseréjére, jóváírásra vagy a termék teljes vételárának visszatérítésére.

Bővebben az általános szerződési feltételekben olvashat: www.futunatura.hu/altalnos-feltetelek

 

ELÉGEDETLENSÉG A TERMÉKKEL: Kezdeményezhetek reklamációs folyamatot, ha a termékkel nem vagyok megelégedve?

A termék abban az esetben reklamálható, ha sérült, törött vagy használhatatlan illetve ha jellemzői nem felelnek meg illetve eltérnek a weboldalon olvasható termékleírásban szereplő jellemzőktől.

Elégedetlenség illetve szubjektív megítélés vagy helytelen használat/fogyasztás alapján megítélt alkalmatlanság. Elégedettségi garanciát üzletünkben nem vállalunk.

Rendkívül fontos számunkra, hogy vásárlóink elégedett legyenek termékeinkkel. Ezért ha bármilyen kérdése lenne a termékekkel kapcsolatban (pl. összetevők, használat, egyéb tippek) vagy ha segíthetünk az Ön igényeinek és elvárásainak megfelelő termék kiválasztásában, lépjen velünk kapcsolatba, és szívesen segítünk.

 

A CSOMAG TARTALMA TÉVES: Mit tehetek, ha a megrendelt termék helyett tévesen egy másik terméket kaptam?

A tévesen küldött termékkel kapcsolatban telefonon a 06 1 808 9238 számon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen értesítsen bennünket. A termékeket díjmentesen kicseréljük, ami azt jelenti, a probléma megoldása az Ön számára számára nem keletkeztet további költségeket.

Kérjük, ne dobja el a dobozt, amelyben a termékek érkeztek. Használja fel a dobozt a tévesen küldött áru visszaküldésére. A csomag díjmentes visszajuttatásával kapcsolatos tudnivalókról és intézkedésekről munkatársunk tájékoztatja. A megfelelő termékeket pedig üzenete megtekintése után azonnal postázzuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül megkapja a megrendelt árut.

 

A CSOMAG TARTALMA HIÁNYOS: Mit tehetek, ha nem kaptam meg az összes megrendelt terméket?

Ha a csomag tartalma hiányos, értesítsen bennünket telefonon a 06 1 808 9238 számon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen. A hiányzó termékeket díjmentesen postázzuk, ami azt jelenti, a probléma megoldása az Ön számára nem keletkeztet további költségeket.

A hiányzó termékeket pedig üzenete megtekintése után azonnal postázzuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül megkapja a hiányzó terméket.

 

A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE: Hogyan küldhetem vissza a terméket és hogyan kérhetem a vételár visszatérítését?

lezárt és sértetlen terméket visszaküldheti és visszakérheti annak vételárát. A számla kiállítását követő 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Kérjük, a termék visszaküldéséről előzetesen tájékoztasson a 06 1 808 9238 telefonszámon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen.

A termékeket a következő címre kell küldeni: Be Healthy d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovenia. A küldeménynek tartalmaznia kell a számlát vagy a visszatérítéshez szükséges adatokat. Javasoljuk, hogy a visszaküldött terméket ajánlott levélként küldje el, mert csak így biztosítható a csomag nyomon követése. A visszaküldött termékek szállítási költséget a feladó fedezi. Utánvétes küldeményeket nem fogadunk el.

A lezárt és sértetlenül visszaküldött termék vételárát a csomag megérkezésétől számított 14 munkanapon belül visszatérítjük bankszámlájára vagy más fizetési eszközre (PayPal, PayUnity). Kérésére az összeget jóváírás formájában felhasználhatja a következő vásárlásnál.

A sértetlen, lezárt termék a visszaküldés okának magyarázata nélkül is visszaküldhető. Mindenesetre hálásak volnánk, ha mégis megadja a visszaküldés okát, illetve magyarázatot biztosít arról, hogy a termék miért nem felelt meg Önnek.

 

TERMÉKCSERE: Hogyan cserélhetem le a megrendelt terméket egy másik termékre?

lezárt és sértetlen terméket visszaküldheti és lecserélheti egy másik termékre. A számla kiállítását követő 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Kérjük, a termék visszaküldéséről előzetesen tájékoztasson a 06 1 808 9238 telefonszámon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen.

A terméket, amelyet le szeretne cserélni, a következő címre küldje: Be Healthy d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovenia. A küldeménynek tartalmaznia kell a számlát vagy az Ön adatait a cseréhez. A visszaküldött termékek szállítási költséget a feladó fedezi. Utánvétes küldeményeket nem fogadunk el.

A lezárt és sértetlenül visszaküldött terméket lecserélheti egy másik termékre, amelyet a visszaküldött csomag megérkezése után postázunk. A termék visszaküldése előtt lépjen kapcsolatba tanácsadónkkal, akivel egyeztethet az esetleges pótdíjról és a pótdíj kifizetése módjáról abban az esetben, ha a terméket egy drágább termékre cseréli.

 

A VÉTELÁR VISSZATÉRÍTÉSÉNEK IDEJE: Mikor kerül visszatérítésre a vételár?

Jóváhagyott visszatérítés esetén a termék vételárát a visszatérítés megerősítését követő 14 munkanapon belül utaljuk át.

 

PANASZ: Hol tehetek panaszt, ha elégedetlen voltam a vásárlási folyamattal?

Ossza meg velünk a vásárlási folyamattal kapcsolatos panaszát, dícséretét vagy véleményét a  www.futunatura.hu/dicseretek-es-panaszok oldalon található kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével, vagy írjon az info@futunatura.hu e-mail címre.

Véleménye sokat jelent számunkra, ezért örülünk minden dicséretnek, amely ösztönöz bennünket, valamint minden panasznak, amelynek alaposan utánanézünk. A termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos javaslatait, tanácsait és észrevételeit szintén szívesen várjuk.

 

SÉRÜLT CSOMAG: Mit tehetek, ha a megérkezett küldemény vagy termék megsérült?

Ha a küldemény átvételét követően észrevette, hogy a csomag sérült vagy nyitás jeleit mutatja, illetve ha a csomag tartalma hiányos, azonnal értesítsen bennünket a 06 1 808 9238 telefonszámon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen.

Az átvett sérült küldemény csomagolását és annak tartalmát ne dobja ki, hanem várja meg munkatársaink utasítását.

Ha a kézbesített csomag láthatóan sérült, visszautasíthatja a kézbesítést a futárnál.

Sérült csomag esetén felvesszük a kapcsolatot a kézbesítői szolgáltatással (MPL, GLS) és gondoskodunk arról, hogy a kártérítés a lehető leghamarabb megoldásra kerüljön. Sérült csomag esetén jogosult a termékek ingyenes cseréjére, jóváírásra vagy a csomag teljes vételárának visszatérítésére.

 

FIZETÉS

FIZETÉSI MÓDOK: Mik a lehetséges fizetési módok?

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok lehetségesek:

- UTVÁNVÉTES FIZETÉS  – A megrendelt termékekért készpénzben vagy bankkártyával fizet, amikor a csomagot átveszi a kézbesítőnél, illetve a postán vagy az átvételi ponton.

- FIZETÉS BANKI UTALÁSSAL – A megrendelt termékekért bankszámlára történő átutalással fizet online bankon vagy elektronikus fizetési megbízáson keresztül. Minden szükséges fizetési információt megkap az e-mail címére.

- FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL – A megrendelt termékekért Visa vagy Mastercard fizetési kártyával fizet a megfelelő fizetési adatok megadásával weboldalunkon.

- FIZETÉS PAYPAL RENDSZERREL – A megrendelt termékekért a PayPal rendszer segítségével fizet a PayPal weboldalon a megfelelő adatok megadásával, amely a rendelés leadásakor automatikusan megnyílik.

 

FIZETÉSI MÓD KIVÁLASZTÁSA: Hol tudok fizetési módot választani megrendeléskor?

Online vásárláskor a fizetési módot a pénztárnál választja ki – a 2. lépésben alul.

 

A FIZETÉSI MÓD MÓDOSÍTÁSA: Hogyan módosíthatom a megrendelés leadásánál kiválasztott fizetési módot?

A megrendelés fizetési módját úgy módosíthatja a legegyszerűbben, hogy törli a meglévő megrendelést (ha a termékeket még nem fizette ki és a csomagot még nem postáztuk) és egy új rendelést ad le. A megrendelés tartalma telefonon vagy e-mailben is módosítható, éspedig a 06 1 808 9238 számon, illetve az info@futunatura.hu vagy a narocila@futunatura.si címen. A megrendelés módosításáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha a csomagot már feladtuk és úton van Önhöz, a megrendelést valószínüleg már nem módosíthatjuk.

 

KORLÁTOZOTT FIZETÉSI MÓDOK: Miért nem kínál számomra a webáruház PayPal vagy kártyás fizetési módot?

Olyan termék van a kosarában, amelynél korlátozott a PayPal-lal vagy bankkártyával való fizetés, így sajnos ez a fizetési mód nem elérhető. A bankkártyával és PayPal-lal való fizetések le vannak tiltva minden kendertermék, melatonin, zeolit, Lugol-oldat és DMSO esetében. Ez a fizetési mód az összes többi terméknél engedélyezett.

Ez esetében csak utánvétes vagy banki utalás között választhat.

 

FIZETÉSI VISSZAIGAZOLÁS: Miért nem kaptam díjbekérőt, illetve adatokat a banki átutaláshoz az e-mail címre?

A megrendeléshez kapcsolódó megerősítő levélt az utaláshoz szükséges adatokkal a rendszerünk automatikusan küldi, éspedig közvetlenül a megrendelés sikeres leadása után az Ön által megadott e-mail címre. Az üzenet több esetben egy másik beérkező levél kategóriába keveredik, például a »Kéretlen levelek« (spam) vagy »Promóciók« közé. Kérjük, alaposan nézze át fiókját és a keresőbe írja be pl. a “Megrendelés száma” szókapcsolatot. Ha a megerősítő levelet így sem találja, lehetséges, hogy elírta az e-mail címét.

Ha nem kapott megerősítő levelet, javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a 06 1 808 9238 számon, illetve az info@futunatura.hu vagy a narocila@futunatura.si e-mail címen.

 

FIZETÉSI BIZONYLAT: El kell küldenem e-mailben a fizetésről szóló bizonylatot?

Rendszerünk automatizált, így a fizetési bizonylatot nem kell e-mailünkre elküldeni. Minden nap rendszeresen figyeljük a bankszámlánkra történő átutalásokat.

Ha szeretné, hogy megrendelését még aznap postázzuk, és nem biztos abban, hogy az átutalás látható lesz számlánkon, egyeztethet tanácsadónkkal, hogy az info@futunatura vagy narocila@futunatura.si e-mail címünkre történő fizetési bizonylat elklüldését követően elküldjük Önnek a csomagot. 

 

FIZETÉSI KÁRTYÁK: Milyen bankkártyákkal engedélyezhető a kártyás fizetés?

A vásárlás VISA és MASTERCARD hitel- vagy betéti kártyával történhet.

 

FIZETÉS FIZETÉSI KÁRTYÁVAL: Hogyan fizethetek bankkártyával?

A pénztárnál válassza ki a »Bankkártya« fizetési módot. Megnyílik egy mező, ahol be kell írnia a vonatkozó adatokat: vezeték- és keresztnév, kártyaszám (16 jegyű szám a kártya első oldalán), lejárati dátum (hónap és év) és CVV kód (utolsó 3 szám a kártya hátoldalán). A »Rendelés leadása« gombra kattintva átirányítjuk arra az oldalra, ahol heírhatja a banktól SMS-ben kapott biztonsági kódot.

A biztonsági rendszer miatt fontos, hogy bankjánál megfelelően rendezett szolgáltatás álljon rendelkezésére a biztonságos bankkártyás fizetés érdekében. Ez azt jelenti, hogy az ellenőrző kód megadása után SMS-ben is kap egy biztonsági kódot. Ha nem kap biztonsági kódot, forduljon banki szolgáltatójához vagy kártyakibocsátójához.

Sikeres rendelés leadása és a fizetés sikeressége esetén oldalunkon megjelenik a »Megrendelését köszönjük!« értesítés.

 

PROBLÉMÁK A KÁRTYÁS FIZETÉS ESETÉN: Mit tehetek, ha problémáim vannak a kártyás fizetéssel?

Néha a PayUnity fizetési rendszernél, amely egy biztonságos kártyás fizetési felület, probléma léphet fel.

A biztonsági rendszer miatt fontos, hogy bankjánál megfelelően rendezett szolgáltatás álljon rendelkezésére a biztonságos bankkártyás fizetés érdekében. Ez azt jelenti, hogy az ellenőrző kód megadása után SMS-ben is kap egy biztonsági kódot. Ha nem kap biztonsági kódot, forduljon banki szolgáltatójához vagy kártyakibocsátójához.

Problémák adódhatnak lassú internetkapcsolat esetén is, vagy ha nem megfelelően vagy elég gyorsan adja meg a biztonsági kódot.

Ha a vásárlási rendelés leadása után a vásárlás nem fejeződik be, de az oldal betöltése sokáig tart, akkor a rendelés leadása nagy valószínűséggel nem sikerül. Ebben az esetben azt tanácsoljuk, hogy szakítsa meg a betöltést, és próbálja meg később a vásárlást, más eszközről vagy válasszon másik fizetési módot.

Ha nem tudja megoldani a problémát, hívja tanácsadóinkat is a 06 1 808 9238 telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@futunatura.hu címre.

 

FIZETÉS PAYPAL RENDSZERREL: Hogyan fizethetek PayPal rendszeren keresztül?

A pénztárnál válassza a »PayPal« fizetési módot. A »Rendelés leadása« gombra kattintva átirányítjuk a PayPal oldalára, ahol beírja a PayPalhoz használt felhasználónevét és jelszavát, majd megerősíti.

Sikeres rendelés leadása és a fizetés sikeressége esetén oldalunkon megjelenik a »Megrendelését köszönjük!« értesítés.

 

FIZETÉSI BANKI UTALÁSSAL: Hogyan tudok díjbekérő alapján fizetni?

A pénztárnál jelölje be a »Banki utalás« fizetési módot. Miután rákattintott a »Rendelés leadása« gombra, e-mailben elküldjük Önnek a megrendelésről szóló visszaigazolást, amely tartalmazza a fizetéshez szükséges összes információt. Fizetni az online bankon vagy elektronikus fizetési megbízáson keresztül tud.

 

UTÁNVÉTES FIZETÉSI DÍJ: Hogyan fizethetek utánvéttel a futárszolgálatnak a kézbesítés során?

A csomag címen történő átvételekor a kézbesítőnek készpénzben vagy bankkártyával fizetheti a vételárat. A csomag postán vagy átvételi ponton történő átvételekor szitén készpénzben vagy bankkártyával fizethet.

 

FIZETÉS UTÁNVÉTTEL: Miért kell a szállítási költség mellett további 290 Ft-ot fizetnem az utánvétes fizetés esetén?

A 290 Ft értékű utánvét díját a postai szolgáltató számolja fel. Ha egyéb fizetési módot választ (bankkártya, banki utalás, PayPal), az említett költséget nem kell kifizetni.

 

SZÁLLÍTÁS

A CSOMAG FELADÁSA: Mennyi időn belül postázzák a csomagot?

Az MPL-lel való szállítás esetén a hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 11.00 óráig leadott megrendeléseket aznap adjuk fel az MPL részére. 

A GLS esetén a 12.00 óráig leadott megrendeléseket aznap adjuk fel a GLS részére (hétfő-péntek).

A fent említett feltételek az utánvétes fizetésre, a bankkártyás fizetésre és a PayPallal történő fizetésre vonatkoznak.

Ha a fizetések között az »Banki utalás« lehetőséget, azaz díjbekérő szerinti fizetést választotta, a csomagot a sikeres átutalást követő következő postázási napon küldjük. Ez az MPL esetén hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken, a GLS esetén pedig minden munkanap (hétfő-péntek).

A munkanapon 12.00 után, hétvégén és ünnepnap leadott megrendeléseket a következő munkanapon (illetve a következő postázási napon) küldjük ki.

 

A SZÁLLÍTÁS IDEJE: Mikorra várhatom a csomagot?

A szállítás várható ideje 1-6 munkanap.

 

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK: Mennyi a szállítási költség?

Az MPL esetén a szállítási költség 990 Ft, a GLS futárszolgálat esetén pedig 1.990 Ft.

A 14.900 Ft összeget meghaladó rendeléseket ingyen házhoz szállítjuk.

 

INGYENES SZÁLLÍTÁS: Melyik esetben ingyenes a szállítás?

A szállítás ingyenes, ha a megrendelés összege meghaladja a 14.900 Ft-ot.

Ingyenes szállítást biztosító ajánlat esetén kuponkódot használatával is aktiválható az ingyenes szállítás. 

 

FUTÁRSZOLGÁLAT: Melyik futárszolgálat kézbesíti a csomagot?

A küldeményeket a Magyar Postával (MPL) vagy a GLS futárszolgálattal küldjük.  

 

A SZÁLLÍTÁSI MÓD KIVÁLASZTÁSA: Hol választhatom ki a szállítási módot azaz a futárszolgálatot?

A szállítási módot azaz a futárszolgálatot a pénztárnál, azaz a vásárlás második szakaszában választhatja ki.

 

KÉZBESÍTÉSI CÍM: Rendelhetem a termékeket munkahelyemre vagy más címre?

A megrendelés során megadott számlázási cím eltérhet a szállítási címtől. Adatai megadása után jelölje be a »Küldés egy másik címre« négyzetet. Alul megjelenik az »Átvevő adatai« részleg, ahova beírhatja a kívánt kézbesítési címet.

 

UTÁNVÉTES FIZETÉSI DÍJ: Miért kell a szállítási költség mellett további 290 forintot fizetnem az utánvétes fizetés esetén?

A 290 Ft értékű utánvét díját a postai szolgáltató számolja fel. Ha egyéb fizetési módot választ (bankkártya, banki utalás, PayPal), az említett költséget nem kell kifizetni.

 

ÉRTESÍTÉS A SZÁLLÍTÁSRÓL: Kapok-e értesítést a csomag kézbesítése előtt?

A kézbesítés idejéről a futárszolgálat SMS-ben vagy e-mailben értesíti. Az üzenet, illetve e-mail tartalmazza a csomag nyomkövető számát és a küldeménnyel kapcsolatos egyéb tudnivalót.

 

A KÉZBESÍTÉS IDŐPONTJA: Kérhetem a szállítást egy bizonyos időpontra?

A kézbesítés pontos ideje részünkről nem határozható meg, hiszen az időpont a futárszolgálattól függ. A futár a csomag kézbesítése előtt értesíteni fogja. Próbáljon vele egyeztetni.

 

A KÉZBESÍTÉS IDEJÉN NEM TUDOM ÁTVENNI A CSOMAGOT: Mi történik a csomagommal, ha a kézbesítés idején nem vagyok elérhető és nem tudom átvenni?

MPL: A postás az Ön postaládájába egy értesítést dob, a csomagot pedig a legközelebbi postára juttatja, ahol 5-7 munkanapon belül veheti át.

GLS: Sikertelen kézbesítés esetén a futárral egy új időpontban egyezhet meg. Két sikertelen kézbesítés után a küldeményt visszajuttatják raktárunkba.

 

ÉRTESÍTÉS A KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELÉRŐL: Postaládámba nem kaptam értesítést a csomag átvételével kapcsolatban. Mit tehetek?

A küldemény az SMS-ben vagy e-mailben található küldeményazonosító, azaz nyomkövető számmal és személyi igazolvánnyal vehető át.

 

FELADÓ ORSZÁG: Melyik országból érkezik a csomagom?

A csomagokat Szlovéniából küldjük.

 

A CSOMAG NYOMKÖVETÉSE: Hol követhetem nyomon a csomagomat?

Csomagját a megadott nyomkövető szám segítségével a postai szolgálat illetve futárszolgálat nyomkövető oldalán követheti:

Magyar Posta: posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

GLS: gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Csomagja állapotáról a 06 1 808 9238 telefonszámon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen is érdeklődhet.

 

A KÉZBESÍTÉSI CÍM MÓDOSÍTÁSA: Hogyan módosíthatom a kézbesítési címet?

A szállítási adatokat az narocila@futunatura.si e-mail címről kapott megerősítő levélre válaszolva módosíthatja. A szállítással kapcsolatos adatokat telefonon vagy e-mailben is megváltoztathatja, éspedig a 06 1 808 9238 számon vagy az info@futunatura.hu e-mail címen. A módosításáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha a csomagot már feladtuk és úton van Önhöz, a megrendelést valószínüleg nem tudjuk törölni. A már feladott küldemény esetén a módosítást továbbíthatjuk az MPL vagy a GLS részére, azonban ez 1 nappal meghosszabbítja a kézbesítési időt.

 

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS PROBLÉMÁK: Mit tehetek, ha probléma lép fel a csomagom kézbesítése során?

Ha bármilyen gond lép fel a csomag kézbesítése során, értesítsen bennünket a 06 1 808 9238 számon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen. Tanácsadóink szívesen segítenek a probléma megoldásában.

 

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL: Hogyan egyeztethetek a termékek személyes átvételéről?

A küldeményeket nem tudja személyesen átvenni, hiszen székhelyünk Szlovéniában van, így a csomagokat is onnan küldjük.

 

FELHASZNÁLÓI FIÓK

REGISZTRÁCIÓ: Regisztrálnom kell a rendelés leadásához?

Nem kell regisztrálni a rendelés leadásához. Vásárolhat nem regisztrált vagy regisztrált felhasználóként egyaránt.

 

UTASÍTÁS A REGISZTRÁCIÓHOZ: Hogyan regisztrálhatok?

Regisztrálni a webáruház jobb felső sarkában található »Bejelentkezés« gombra kattintva tud. Megnyílik egy ablak, ahol kattintson a »Hozzon létre egy fiókot« gombra. Ezután megnyílik egy oldal a regisztrációhoz szükséges összes adat megadására.

Regisztrálni a rendeléssel együtt lehet. A pénztárnál a személyes adatok megadásakor bejelölheti az »Új felhasználói fiók létrehozása« lehetőséget.

A regisztráció során megad egy jelszót is, amellyel legközelebb bejelentkezhet a felhasználói fiókjába. A felhasználóneve mindig az e-mail címe, amellyel regisztrált.

 

FELIRATKOZÁS A HÍRLEVELEKRE: Regisztrált felhasználó lettem azáltal, hogy feliratkoztam a hírlevelekre?

Az hírlevelekre való feliratkozás nem teszi Önt regisztrált felhasználóvá. A regisztrációhoz külön regisztráció szükséges.

Weboldalunkon, az első oldalon e-mail címével iratkozhat fel hírleveleinkre.

 

KEDVEZMÉNYEK: Milyen előnyökkel / kedvezményekkel járok regisztrált felhasználóként?

A regisztrációval igénybe veheti a jóváírást. Ennek érdekében fontos, hogy minden vásárlás előtt jelentkezzen be a regisztráció során megadott felhasználónevével és jelszavával.

A regisztrált felhasználók minden termék vásárlásakor jóváírást kapnak, amelyet a következő vásárláskor használhatnak fel. A jóváírás minden terméknél látható és a termék 1 db eladási ára alapján kerül kiszámításra. A jóváírás végösszege a pénztárnál kerül kiszámításra, és a termék ÁFA nélküli árának 3%-a.

A jóváírás a felhasználói regisztrációval automatikusan kerül kiszámításra és látható a kosarában, illetve a pénztárnál.

 

A JELSZÓ MÓDOSÍTÁSA: Hogyan tudom megváltoztatni a felhasználói fiókom jelszavát?

Ha sikeresen bejelentkezett felhasználói fiókjába, és csak jelszavát szeretné megváltoztatni, kattintson a jobb felső sarokban (ahol bejelentkezett) található »Profil« gombra. Megnyílik egy ablak, ahol kattintson a »Jelszó megváltoztatása« gombra. Megnyílik egy oldal, ahol megadhatja az új jelszót, és megerősítheti a »Tovább« gombra kattintva.

Ha elfelejtette jelszavát, kattintson a »Bejelentkezés« gombra az online áruház jobb felső sarkában. Megnyílik egy ablak, ahol kattintson az »Elfelejtett jelszó« gombra. Megnyílik egy oldal, ahol megadhatja a regisztráció során használt e-mail címét. Kattintson a »Tovább« gombra, és küldünk egy új jelszót a megadott e-mail címre.

Ha problémái vannak a regisztrációval, bejelentkezéssel vagy jelszóval, hívjon minket a 06 1 808 9238 telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@futunatura.hu címre.

 

AZ ADATOK MÓDOSÍTÁSA: Hogyan módosíthatom a felhasználói fiókom adatait?

Sikeres bejelentkezést követően a felhasználónevével és jelszavával megnyílik a »Fiókom« oldal, ahol a »Adataim« menüpontra kattintva megjelenek a felhasználói adatok, az alapértelmezett számlázási cím, és a szállítási cím. Ezeket úgy módosíthatja, hogy az egyes részlegek melett lévő tollra kattint. Amint módosította az adatokat, kattintson a »Mentés« gombra.

 

JÓVÁÍRT ÖSSZEG: Hol tudom ellenőrizni az jóvaírt összeget?

Az jóváírt összeget a jobb felső sarokban (ahol bejelentkezett) található »Profil« gombra kattintva tudja ellenőrizni, ahol a »Jóváírt összeg« tétel mellett látható.

 

RENDELÉSEIM LISTÁJA: Hol tudom megtekinteni a vásárlási előzményeimet?

A sikeres bejelentkezést követően a felhasználónevével és jelszavával megnyílik a »Fiókom« oldal, ahol a »Rendeléseim listája« menüpontra kattintva ellenőrizheti korábbi vásárlásait.

 

PROBLÉMÁK A JÓVÁÍRT ÖSSZEGGEL: Mit tehetek, ha a felhasználói fiókomba való bejelentkezés ellenére sem kaptam jóváírást?

A jóváírás a megrendelés feldolgozása után kerül hozzáadásra a felhasználói fiókhoz. Ha problémát észlel a jóváírás rögzítésével, kérjük, haladéktalanul jelezze felénk a 06 1 808 9238 telefonszámon vagy az info@futunatura.hu e-mail címen.

 

Copyright © 2012 - 2024 | Be Healthy d.o.o. | Az oldal térképe | Cookie-k használata | Cookie-k beállítása